Cand ati apelat ultima oara la un prestator?

marți, 6 noiembrie 2007

Noul site de prestari servicii

Revin asadar cum am promis ieri cu istoria acestui site. Acum cativa ani, intr-o discutie cu unul din prietenii mei de-acasa am aflat de o idee a unei persoane din Canada, parca. Aceasta persoana intretinea un astfel de site la nivelul unei retele a unui oras. Oricine avea nevoie de o mana de ajutor in gospodarie, intra pe acest site si gasea ce cauta.
Mult timp am avut aceasta idee, dar abia in vara asta s-a putut concretiza, din motive: scoala, servici, etc.
Am vrut sa fie ceva mult mai organizat decat se gaseste astazi pe internet. Adica sa fie usor de gasit pe domenii si orase.
Am vrut sa aduca si ceva nou! Acest ceva nou il reprezinta orarul de functionare al fiecarui prestator. Astfel poate pune un anunt si cineva care presteaza respectivul serviciu doar seara dupa ce vine de la munca, de exemplu.
De asemenea se poate adauga o poza si tariful perceput, insa nu toata lumea foloseste aceste optiuni.
Cine cauta poate gasi insa, foarte usor, CE, UNDE, CAND si la ce PRET cauta. Va asteptam si pe dumneavoastra.
http://servicii.prestez.com

Niciun comentariu: