Cand ati apelat ultima oara la un prestator?

duminică, 18 noiembrie 2007

Satenii din Braila nu fac reclamatii la Protectia Consumatorului

Motivul: cei mai multi cumpara pe datorie si nu primesc bon sau chitanta, cu care sa-si dovedeasca fara dubii calitatea de cumparator * ei sesizeaza insa OJPC felurite lucruri care n-au nici o legatura cu activitatea Oficiului Taranii braileni sint incapabili sa faca reclamatii privind calitatea produselor sau serviciilor achizitionate. Nu ca nu i-ar duce capul sa faca o reclamatie, sau pentru ca nu stiu ca au niste drepturi, ci pentru simplul motiv ca nu au documentele prin care sa justifice faptul ca au dat bani pentru produsele sau serviciile respective. A spus-o proaspatul director executiv al OJPC Braila, Daniel Serea, care a explicat, ieri, in cadrul unei sedinte cu primarii, ca satenii cumpara pe veresie, cu plata la pensie, sau la ajutorul social, dupa cum ia bani, fiecare: "Nu avem reclamatii din comune si sate, pentru ca, de obicei, vinzarea produselor se face pe caiet, nu cu bonuri de casa. Singura dovada a cumpararii unui bun sau a unui serviciu este un contract, o chitanta, un bon de casa, o factura. In localitatile rurale nu se procedeaza astfel, se vinde pe caiet si cetatenii nu au cum sa reclame".

Niciun comentariu: